
Busquem una dona de Cornellà que pugui aportar coneixement sobre innovació social i/o tecnològica per convertir-se en la citilaber 10.000!
Ets dona? Vius a Cornellà? Has fet algun treball de recerca d’innovació social i/o tecnològica? Tens experiència professional en aquest sector? T’estem buscant!
Enguany la comunitat del Citilab ha arribat als 10.000 usuaris i, per celebrar aquesta fita tan significativa, volem entregar el carnet 10.000 a una dona de la ciutat que s’hagi implicat en un treball/projecte d’innovació social i/o tecnològica, o una dona que tingui experiència professional en aquest àmbit.
Per reconèixer i posar en valor el paper femení en les disciplines STEM i STEAM, donarem visibilitat al coneixement de totes les dones vinculades amb la innovació social i/o tecnològica per, d’aquesta manera, seguir impulsant el paper de la dona en el món científic i tècnic!
Característiques de la innovació social i tecnològica
- Planteja idees novedoses o noves solucions.
- Satisfa necessitats socials i, per tant, millora la societat.
- Fa ús de la tecnologia com a element que permet la col·laboració i a la cocreació entre els agents d’innovació.
- Pot estar centrada en diversos àmbits: educació, salut, treball, habitatge, capital social, inclusió social, participació i medi ambient.
- Pot ser introduïda per individus, grups (informals), organitzacions individuals o xarxes d’organitzacions.
Si ets una noia/dona de Cornellà, autora d’un treball acadèmic (treball de recerca, treball de final de grau, treball de final de màster…) o d’un projecte emprenedor d’innovació social i/o tecnològica, o una professional d’aquest àmbit… t’estem esperant!
Totes les dones que es posin en contacte amb nosaltres enviant un correu a 10anys@e-citilab.eu, participaran al sorteig 10.000, rebran un carnet gratuït i podran donar a conèixer el seu treball al web del Citilab.
Al correu cal que indiquis:
- Nom i cognoms
- Si ets autora d’un treball acadèmic o projecte emprenedor: adjunta’l!
- Si ets una professional del sector, indica’ns la teva tasca i l’empresa on la realitzes.
- Si vols, adjunta també una fotografia teva per fer-te el carnet de citilaber!
Aquesta iniciativa compta amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
This Post Has 0 Comments