Oberta la preinscripció de la III Edició del Curs de Videojocs i Realitat Virtual

"Vols convertir la teva afició en una professió de futur?". Amb la voluntat de donar resposta a aquesta pregunta va néixer el Curs de Realitat Virtual i Videojocs Citilab. Des de llavors, son desenes d'alumnes els que han passat pel Citilab per aprendre, compartir i desenvolupar la seva afició a aquesta forma tan singular d'entreteniment per tal convertir-la en una carrera professional.  Mitjançant un coneixement bàsicament pràctic, els alumnes han après totes les passes en la creació de videojocs, des del concepte inicial a la programació, passant per la creació d'art i model 3D.

Amb el mateix ànim, el proper 14 de febrer es donarà el tret de sortida a la tercera edició d'un curs que vol seguir sent un referent quant a la formació en un sector de futur com és la indústria del videojoc. Un sector que encara és petit al nostre país, tot i ser un dels majors consumidors de videojocs a nivell mundial. Fent-se càrrec d'aquesta situació, el curs ofereix una formació completa que fa que, en acabar, els alumnes són no només capaços de crear videojocs complets, sino que, a més, publiquen el primer videojoc una vegada acaben el curs. Es tracta que tots aquells que busquin iniciar un futur com a dissenyadors gràfics, modeladors 3D, programadors o artistes digitals, tant en PC com en dispositius mòbils, adquireixin la base necessària per a fer-ho

El curs serà dirigit per Hector Zapata, arquitecte, professor de la UPC i de diversos màsters multimèdia, i comptarà també amb la participació de diversos professionals i experts del sector.

Si vols veure una mostra dels videojocs que s'han fet en la darrera edició del curs, el proper 7 de febrer tindrà lloc una petita mostra al Citilab.

Programa:

PART 1.- Creació d'Art per a Videojocs
1.- Disseny i Creació de Textures, Interfícies i Art per a Videojocs. (30 hores) 
2.- Creació d'Escenaris de Videojoc i Realitat Virtual. Modelat 3D d'Edificis. (30 hores)
3.- Creació de Personatges. Modelat 3D, Texturització, Rigging i Animació. (15 hores)

PART 2.- Producció i Programació de Videojocs
1.- El procés de creació d'un videojoc. Gèneres. Plataformes. (15 hores)
2.- Programació de Videojocs. Creació de jocs per a PC, Web i Plataformes Mòvils. (60 hores)

Matricula i ajuts

El curs té una durada total de 180 hores (120 presencials i 60 online) que s'imparteixen al llarg d'un any, dimarts i dijous per la tarda.

També és possible realitzar qualsevol dels cursos de manera independent.

Inici III Edició: 14 de febrer, 2012
Horari: dimarts i dijous, 18:30-20:30 hores
Preu: 1800€+IVA

Per formalitzar la inscripció s'han de pagar 150€+IVA (177€) que seran deduïts del preu global del curs. El pagament es pot fer en terminis amb una quota de 150€ mensuals o bé pagar tot d'una vegada. La matriculació no serà vàlida fins que no s'abonin els 177€ de preinscripció. Podeu fer aquesta operació omplint el següent formulari.

Per tal de fomentar l'ús de les TIC i ajudar en la mesura del possible a totes aquelles persones que volen formar-se però no disposen de prou recursos, Citilab contempla un ajut econòmic. Publicarem les bases per poder beneficiar-se d'aquest ajut en breu.

Més informació: Curs de Realitat Virtual i Videojocs · cursvideojocs@citilab.eu

«  
  »
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 

Agenda

17 Maig
Josep Fígols, president de CatPL (Associació d... Llegir més
22 Maig
Citilab acull un Curs d'edició de vídeo... Llegir més
29 Maig
L'empresa Diamond Decisions porta al Citilab... Llegir més
4 Juny - 8 Octubre
Davant la demanda creixent de professionals de... Llegir més
5 Juny - 12 Juny
Juan Carlos Mora Gilaberte, responsable de... Llegir més

Subscriu-te al butlletí

  • Fundació pel Foment de la Societat del Coneixement de Cornellà
  • Ajuntament de Cornellà de Llobregat
  • Universitat Politècnica de Catalunya
  • Siemens
  • Generalitat de Catalunya
  • Diputació de Barcelona
  • Orange